Κυριακή, 20 Απριλίου, 2025

Meta Platforms: Απέλυσε εργαζόμενους για κατάχρηση… κουπονιών

Η Meta, ο τεχνολογικός γίγαντας πίσω από το Facebook και το Instagram, φέρεται να απέλυσε περίπου 24 υπαλλήλους στο Λος Άντζελες, επειδή παραβίασαν την πολιτική της εταιρείας σχετικά με τη χρήση των ημερήσιων κουπονιών γεύματος αξίας 25 δολαρίων.

Όπως αναφέρουν οι FT, oι συγκεκριμένοι υπάλληλοι χρησιμοποίησαν τα χρήματα αυτά για να αγοράσουν είδη οικιακής χρήσης, όπως ποτήρια κρασιού και απορρυπαντικά πλυντηρίου.

Αυτές οι απολύσεις είναι ξεχωριστές από περικοπές και τις αναδιαρθρώσεις που πραγματοποίησε η Meta την περασμένη εβδομάδα, στις ομάδες ομάδων WhatsApp, Instagram και Reality Labs, αναφέρει το δημοσίευμα.

Η Meta αρνήθηκε να σχολιάσει το συγκεκριμένο θέμα.

Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει την αυξανόμενη ανησυχία των εταιρειών τεχνολογίας σχετικά με την συμπεριφορά των εργαζομένων και την κατάχρηση των πόρων της εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι απολυμένοι υπάλληλοι είχαν κάνει κατάχρηση των κουπονιών τροφίμων για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κάποιοι μάλιστα είχαν συγκεντρώσει τα χρήματά τους για να κάνουν μεγαλύτερες αγορές, ενώ άλλοι παρήγγειλαν γεύματα για παράδοση στο σπίτι τους.

Όσοι διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν τους κανόνες μόνο περιστασιακά, δέχθηκαν επίπληξη αλλά δεν απολύθηκαν. Ωστόσο, εκείνοι που είχαν προβεί σε επανειλημμένες παραβιάσεις απομακρύνθηκαν από την εταιρεία.

Αναφορικά με τις αναδιαρθρώσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία, εκπρόσωπος της Meta δήλωσε στο Reuters ότι μερικές από τις ομάδες της έκαναν αλλαγές για να ευθυγραμμιστούν με τους μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους και τη στρατηγική τοποθεσίας.

«Αυτό περιλαμβάνει τη μετακίνηση ορισμένων ομάδων σε διαφορετικές τοποθεσίες και τη μετακίνηση ορισμένων εργαζομένων σε διαφορετικούς ρόλους. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν ένας ρόλος καταργείται, εργαζόμαστε σκληρά για να βρούμε άλλες ευκαιρίες για τους επηρεαζόμενους υπαλλήλους», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Η Meta έχει περικόψει περίπου 21.000 θέσεις εργασίας από τον Νοέμβριο του 2022 για να διατηρήσει το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αποκαλεί το 2023 «Έτος Αποδοτικότητας».

By