Τετάρτη, 23 Απριλίου, 2025

H Nike «τα σπάει» στα social media με διαφημιστική αξία 617 εκατ. δολ.

Η Nike είναι το πιο εμπορικό αθλητικό brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Nike δημιούργησε την πιο εμπορική διαφημιστική αξία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον αθλητικό κλάδο το 2021. Σύμφωνα με στοιχεία του SafeBettingSites.com, η Nike παρήγαγε αξία διαφήμισης αξίας 617 εκατ. δολαρίων μέσω των εμπορικών συνεργατών της σε διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες – στην δεύτερη θέση ακολουθεί η Adidas.

Οι εταιρείες που “έβγαλαν χρήματα” από την έκθεση και τα collab στα social media

Μια πρόσφατη έκθεση εξετάζει τα κορυφαία εμπορεύσιμα αθλητικά brands στα social media. Η έκθεση συγκρίνει διάφορες μάρκες της αθλητικής βιομηχανίας και τα collab τους με αθλητές και αθλητικούς οργανισμούς.

Αναλύει περαιτέρω τις διάφορες δεσμεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δημιουργήθηκαν για αυτά τα brands και στη συνέχεια ποσοτικοποιεί τη συνολική έκθεση σε ισοδύναμη διαφημιστική αξία.

Σύμφωνα με την έκθεση, προς το παρόν, η Nike έχει τον υψηλότερο αριθμό εμπορικών συνεργασιών στον αθλητικό κλάδο με 16.236 συνεργάτες για αυτό και παράγει την υψηλότερη διαφημιστική αξία στα 617 εκατ. δολάρια, μέσω των δεσμεύσεων σε social media πλατφόρμες.

Η Adidas, δεύτερη στη λίστα με διαφημιστική αξία 343 εκατ. δολαρίων, ωστόσο δεν φαίνεται να πλησιάζει την Nike με 9.181 συνεργασίες. Η αεροπορική εταιρεία Emirates με την σειρά της, είναι επίσης γνώριμη στον αθλητισμό – ιδίως στο ποδόσφαιρο.

Παρόλο που η εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι δεν είναι μια παραδοσιακή αθλητική μάρκα όπως η Nike και η Adidas, παρήγαγε διαφημιστική αξία 220 εκατ. δολαρίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω των 2269 αθλητικών συνεργασιών της.

Η ισπανική χρηματοπιστωτική εταιρεία Santander βασίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό στον αθλητισμό για να διαφημιστεί. Έτσι, η αξία από την έκθεση της στα social media έφτασε τα 187 εκατ. δολάρια μέσω των 1173 συνεργατών της.

Το ενεργειακό ποτό Red Bull βρίσκεται στην πέμπτη θέση της λίστας με αξία διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αγγίζει τα 162 εκατ. δολάρια. Με 4611 συνεργάτες, ο αριθμός των συνεργατών της Red Bull είναι σημαντικά υψηλότερος από την Emirates και τη Santander.

Η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών Puma έρχεται έκτη στη λίστα, καθώς έχει τον υψηλότερο αριθμό εμπορικών συνεργασιών στον αθλητισμό μετά τη Nike και την Adidas , με 4961. Ωστόσο, η εταιρεία «έβγαλε» μόνο 150 εκατ. δολάρια σε αξία από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ασφαλιστικός όμιλος State Farm με έδρα και δράση τις ΗΠΑ βρίσκεται στην έβδομη θέση. Η εταιρεία έχει 978 συνεργασίες στον αμερικάνικο αθλητικό χώρο που συνέβαλλαν στο να αποκομίσει 148 εκατ. δολάρια σε διαφημιστική αξία από διάφορες πλατφόρμες.

Η Monster Energy καταλαμβάνει την όγδοη θέση στη λίστα. Η εταιρεία ενεργειακών ποτών, που σήμερα εξαγοράζεται από την Coca-Cola, έχει 3023 συνεργασίες στον αθλητικό κλάδο. Η διαφημιστική της αξία ανήλθε σε 143 εκατ. δολάρια χάρη στις συνεργασίες που σύναψε.

Η ινδική εταιρεία τυχερών παιχνιδιών Dream 11 είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση. Έχει μόνο 167 εμπορικές συνεργασίες, αλλά βοηθήθηκε από την προβολή της αξίας 112 εκατ. δολαρίων. Η Heineken με έδρα την Ολλανδία βρίσκεται στην τελευταία θέση με διαφημιστική αξία 109 εκατ. δολαρίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω των 1231 συνεργατών της.

By