Η στρατηγική της GoPro για έξοδο από την κρίση φαίνεται πως αποδίδει καρπούς. Χθες η μετοχή της κατέγραψε άνοδο έως και 22% όταν η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι τα έσοδα και το περιθώριο κέρδους για το γ” τρίμηνο θα διαμορφωθούν στο ανώτατο εύρος των εκτιμήσεών της.
Η GoPro, γνωστή για τις κάμερες δράσης (κυρίως) και τα drones που κατασκευάζει, αναγκάστηκε να λάβει γενναίες αποφάσεις για μείωση εξόδων και ανανέωση των προϊόντων της.
Τον περασμένο Αύγουστο η εταιρεία είχε προβλέψει έσοδα 290-310 εκατ. δολαρίων, και περιθώριο κέρδους 36-38% για το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο. Και χθες η GoPro ανακοίνωσε ότι, σε σχέση με τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις της FactSet για 304 εκατ. δολάρια, ο αριθμός θα είναι μεγαλύτερος, κοντά στα 310 εκατ.
Το 2016 ήταν μία κακή χρονιά για την αμερικανική εταιρεία που ίδρυσε το 2002 ο Νικ Γούντμαν. Σημαδεύτηκε από καθυστερήσεις προϊόντων, την ανάκληση του νέου drone της, και το κλείσιμο του τμήματος media και ψυχαγωγίας της. Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του 2017 ανέβηκαν 34% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ μειώθηκαν και οι απώλειες.
«Περάσαμε δύσκολους καιρούς, αλλά τώρα ικανοποιούμε τόσο τους πελάτες, όσο και τους επενδυτές μας», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής Σι Τζέι Πρόμπερ. «Χρειάζεται χρόνος για να αλλάξουν αντιλήψεις και να χτιστεί εμπιστοσύνη».
Η GoPro έχει επικεντρωθεί στο να κάνει το hardware και το software στις κάμερές της πιο φιλικό στη χρήση. Και πιστεύει ότι η αναβαθμισμένη κάμερα Hero6 και μια επερχόμενη κάμερα 360 μοιρών θα αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις.
Μέχρι τη χθεσινή ανακοίνωση η μετοχή της GoPro είχε ανέβει μόλις 2%, έχοντας υποχωρήσει 52% πέρυσι και 72% το 2015.