Έρευνα σε 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού

Να μειώσει τις δαπάνες για το σούπερ μάρκετ τουλάχιστον κατά 40% μπορεί ένα νοικοκυριό κάνοντας σύγκριση τιμών και επιλέγοντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Η έρευνα σε 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού έδειξε μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη τιμή κι έτσι ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σούπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα και πλέον οι καταναλωτές φαίνονται να γίνονται πιο προσεκτικοί, πιο επιλεκτικοί και πιο κριτικοί σε σχέση με το παρελθόν.
Ειδικότερα σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:
• Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).